Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

25 αφροδισιακές τροφές να ανεβάσεις τη libido σου...κατακόρυφα

 
food couple 2
 

1. Γαρίδα: 

Δίνει ώθηση στην ερωτική ζωή. Περιέχει ψευδάργυρο, που βοηθά στην αύξηση της τεστοστερόνης στους άντρες και στον περιορισμό της υπερβολικής προλακτίνης στις γυναίκες, ιώδιο, ιχνοστοιχείο απαραίτητο για το θυρεοειδή αδένα, και χρώμιο, που ενισχύει την αποτελεσματικότητα της ινσουλίνης.
Πόσο και πώς: ½ φλιτζάνι βραστή ή ψητή γαριδόψιχα 1-2 φορές εβδομαδιαίως.
 

2. Αβοκάντο: 

Ωφέλιμο για τις αρτηρίες. Πλούσιο σε ακόρεστα λιπαρά, βιταμίνες Β και Ε, κάλιο, φυτικές ίνες και φυτικές στερόλες. Συμβάλλει στην ελάττωση της υψηλής χοληστερίνης και στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, ενισχύει την παραγωγή των γενετήσιων ορμονών, βελτιώνει τη λίπανση του κόλπου.
Πόσο και πώς: ½ αβοκάντο κομμένο σε κύβους μέσα στις σαλάτες ή ως ωμή σάλτσα, 3-4 φορές εβδομαδιαίως.
 

3. Ρόκα: 

Πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ιχνοστοιχεία. Ενισχύει τον οργανισμό έναντι των ελευθέρων ριζών, έχει ήπια διουρητική δράση, συμβάλλει στην καλή λειτουργία νεφρών και προστάτη, βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, βελτιώνει την παραγωγή και την κινητικότητα του σπέρματος.
Πόσο και πώς: ½ φλιτζάνι βλαστοί και φύλλα φρέσκιας ρόκας μέσα σε σαλάτες, τουλάχιστον μέρα παρά μέρα.
 

4. Κρασί: 

Ευφραντικό, χαλαρωτικό και καρδιοτονωτικό. Η συνετή κατανάλωση κρασιού, ανεξαρτήτως χρώματος, δρα αγχολυτικά, ελαττώνει τις αναστολές, τονώνει το καρδιαγγειακό σύστημα, διανοίγει τις αρτηρίες και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Στις γυναίκες συμβάλλει στην αύξηση των οιστρογόνων.
Πόσο και πώς: 1 ποτηράκι μαζί με το βραδινό φαγητό, εφόσον δεν υπάρχει ιατρική αντένδειξη.
 
food couple 3
 

5. Σέλινο: 

Ενεργοποιεί τις φερορμόνες, πυροδοτεί την επιθυμία. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες Β, φολικό οξύ, C και Ε, ασβέστιο και μαγνήσιο. Περιέχει επίσης φυτοανδρογόνα, ουσίες με χημική δομή παρόμοια της τεστοστερόνης κι άλλων ορμονών που παράγει φυσιολογικά ο ανδρικός οργανισμός.
Πόσο και πώς: Μέχρι ½ φλιτζάνι μέσα σε σούπες και σαλάτες, 3-4 φορές εβδομαδιαίως.
 

6. Φράουλα: 

Πασίγνωστη και ως... πρωταγωνίστρια πολλών ερωτικών ταινιών. Εξαιρετική πηγή ανθοκυανινών, φυτοθρεπτικών με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Βελτιώνει τις σωματικές και πνευματικές ικανότητες, ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος, προστατεύει τα αγγεία από τις φλεγμονές, καταπραΰνει τους πόνους.
Πόσο και πώς: 6-10 μικρές φράουλες σχεδόν καθημερινά, σκέτες ή μαζί με γιαούρτι.
 

7. Μέλι:

Ίσως το πιο δημοφιλές αφροδισιακό. Πηγή γλυκόζης, φρουκτόζης και d-ριβόζης, σακχάρων που παρέχουν γρήγορη ενέργεια και αυξάνουν την ικανότητα απόδοσης, καθώς και βορίου, το οποίο βοηθά στην αύξηση της ελεύθερης τεστοστερόνης και στην καλύτερη αξιοποίηση των οιστρογόνων από το σώμα.
Πόσο και πώς: Μέχρι 1 κουταλιά ημερησίως αντί άλλης γλυκαντικής ουσίας, προτιμότερο μαζί με γιαούρτι και καρύδια.
 

8. Καρύδι: 

Βελτιώνει τη ροή αίματος, ανεβάζει το ερωτικό σφρίγος. Εξαιρετική πηγή ω-3 λιπαρών και αργινίνης, που δρα αγγειοδιασταλτικά, αυξάνοντας την παραγωγή μονοξειδίου του αζώτου (ΝΟ) από τον οργανισμό, κάτι που βοηθά στην επίτευξη και διατήρηση της στύσης. Η έλλειψη αργινίνης θεωρείται αίτιο αντρικής υπογονιμότητας.
Πόσο και πώς: 1 μικρή χούφτα μέρα παρά μέρα αντί άλλων σνακ.
 
eating
 

9. Μπανάνα:

Εξάπτει τη φαντασία, αυξάνει την ενέργεια, βελτιώνει τη διάθεση. Πλούσια σε υδατάνθρακες, βιταμίνες Β, αναγκαίες για το σωστό μεταβολισμό, κάλιο, που συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, και τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ απαραίτητο για την παραγωγή σεροτονίνης.
Πόσο και πώς: 1 μικρή μπανάνα σχεδόν καθημερινά, προτιμότερο περιχυμένη με κανέλα ή ταχίνι.
 

10. Ελαιόλαδο: 

Προστατευτικό των αρτηριών, αντιοξειδωτικό, ενισχυτικό των ορμονών. Μειώνει το οξειδωτικό στρες, προφυλάσσει τις αρτηρίες από φλεγμονές, συντελεί στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και του σακχάρου στο αίμα και βοηθά στην απρόσκοπτη παραγωγή των σεξουαλικών ορμονών.
Πόσο και πώς: 1-2 κουταλιές εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο καθημερινά, καλύτερα ωμό πάνω από σαλάτες και φαγητά.
 

11. Σολομός: 

Καθαρότερα αγγεία, δυνατότερη καρδιά, περισσότερο κέφι. Ιδιαίτερα καλή πηγή ω-3 λιπαρών, που προστατεύουν την καρδιά και βελτιώνουν την ψυχική διάθεση, βιταμίνης D, αναγκαίας για την καλή λειτουργία πολλών αδένων, νιασίνης, που προκαλεί αγγειοδιαστολή, καθώς και καλή πηγή καλίου και αργινίνης.
Πόσο και πώς: 1-2 μερίδες εβδομαδιαίως, καλύτερα μαγειρεμένος ποσέ, βραστός ή ψητός και όχι καπνιστός.
 
food couple 5
 

12. Αβγό:

Τονώνει το μυϊκό σύστημα, ελαττώνει την κόπωση, ενισχύει τις πνευματικές λειτουργίες. Πλούσιο σε αμινοξέα, απαραίτητα λιπαρά οξέα, λεκιθίνη, λουτεΐνη, βιταμίνες A, Β και D. Η χοληστερίνη που περιέχει ο κρόκος δεν επηρεάζει τη χοληστερίνη του αίματος, εάν δεν γίνεται υπερκατανάλωση.
Πόσο και πώς: Μέχρι 1 αβγό καθημερινά, εφόσον δεν υπάρχει ιατρική αντένδειξη, προτιμότερο βραστό ή ποσέ.
 

13. Πράσο:

Δίνει λύσεις σε ελαφρά προβλήματα στύσης. Βοηθά στον καθαρισμό των αρτηριών, συμβάλλει στην προστασία αγγείων, νεφρών, ήπατος και αρθρώσεων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποκατάστατο του κρεμμυδιού, γιατί περιέχει παρόμοιες θρεπτικές ουσίες με αυτό, χωρίς όμως να έχει τόσο έντονη μυρωδιά.
Πόσο και πώς: ½ φλιτζάνι 2-3 φορές εβδομαδιαίως, βρασμένο σκέτο, μαζί με ρύζι ή μέσα σε πίτες με φύλλο.
 

14. Κανέλα: 

Ευφραίνει, τονώνει, προστατεύει. Περιέχει πολυφαινόλες που ενισχύουν τη δραστικότητα της ινσουλίνης, βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και έχουν ήπια θρομβολυτική δράση. Το εξαίσιο άρωμά της διεγείρει τις αισθήσεις και επηρεάζει θετικά την ερωτική διάθεση.
Πόσο και πώς: Πρόσθεσε λίγη κανέλα σκόνη σε οποιοδήποτε ρόφημα, σε φρούτα, γλυκά επιδόρπια, ακόμα και σε φαγητά.
 

15. Ρόδι: 

Φέρνει καλοτυχία στο ερωτικό παιχνίδι, αυξάνει την αιματική ροή, προστατεύει την καρδιά, δρα αντιγηραντικά. Είναι από τα ελάχιστα φρούτα που μπορούν να φαγωθούν με το κουκούτσι, προσφέροντας έτσι περισσότερα διατροφικά συστατικά, κυρίως δε αντιοξειδωτικά.
Πόσο και πώς: ½ ρόδι μέσα σε σαλάτες ή ο χυμός του σχεδόν καθημερινά, προτιμότερο πριν ή έπειτα από σωματική επιβάρυνση.
 

16. Σύκο: 

Το αγαπημένο φρούτο πολλών αρχαίων θεών, γνωστών για τις ερωτικές τους επιδόσεις. Αυξάνει τη ζωτικότητα και τη σωματική αντοχή, μειώνει την κόπωση, δυναμώνει τους εξασθενημένους οργανισμούς, είναι καλή πηγή φρουκτόζης, του βασικού σακχάρου που απαντάται στο αντρικό σπέρμα.
Πόσο και πώς: 1-2 σύκα, φρέσκα ή φυσικώς αποξηραμένα, 2-3 φορές εβδομαδιαίως, ως σνακ μαζί με λίγους ξηρούς καρπούς ή μέσα σε σαλάτες.
 
food couple 4
 

17. Ελιά: 

Μικρή στο μάτι, θαυματουργή στο κρεβάτι. Περιέχει παρόμοια συστατικά με το ελαιόλαδο, αλλά όχι στις ίδιες αναλογίες, κυρίως δε μονοακόρεστα λιπαρά, βιταμίνη Α και τοκοφερόλες (βιταμίνη Ε). Οι ελιές που συντηρούνται σε άρμη απορροφούν μεγάλες ποσότητες νατρίου, γι' αυτό πρέπει να ξεπλένονται πολύ καλά.
Πόσο και πώς: 5-6 ανάλατες ελιές σχεδόν καθημερινά, σκέτες ως σνακ, μέσα σε σαλάτες, ενταγμένες στα φαγητά ή ως πολτός.
 

18. Σοκολάτα: 

Ισχυρά ενεργειακή και τονωτική τροφή. Διαθέτει αντιοξειδωτικές, προφυλακτικές και ελαφρώς διεγερτικές ιδιότητες. Η μαύρη (πικρή) σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο, περιέχει πάνω από τριακόσια πολύτιμα συστατικά που συντελούν στην αύξηση της ερωτικής επιθυμίας, εφόσον δεν γίνεται υπερκατανάλωσή της.
Πόσο και πώς: 7-10 γρ. σχεδόν καθημερινά ή μέχρι 25 γρ. 2-3 φορές εβδομαδιαίως.
 

19. Χαβιάρι: 

Εκλεκτό έδεσμα, γνωστό ως «ο μαύρος διατροφικός θησαυρός». Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά, φωσφολιπίδια και φωσφοπρωτεΐνες, που αποτελούν συστατικά όλων των κυτταρικών μεμβρανών, καθώς και σε διάφορα ανόργανα συστατικά, αναγκαία για το ενδοκρινικό σύστημα.
Πόσο και πώς: 1-2 κουταλάκια όποτε το επιτρέπουν τα οικονομικά σας ή, εναλλακτικά, αβγοτάραχο Μεσολογγίου - το ελληνικό χαβιάρι!
 

20. Μέντα: 

Ανεβάζει την ερωτική θερμοκρασία, προκαλεί τοπική υπεραιμία. Το βασικό συστατικό της, η μενθόλη, δρα χωνευτικά και διουρητικά, τονώνει το ήπαρ και βοηθά στα αναπνευστικά προβλήματα. Η ιδιαίτερα έντονη και ευχάριστα γλυκιά μυρωδιά της έχει αγχολυτική και χαλαρωτική επίδραση.
Πόσο και πώς: Χρησιμοποιήστε την περιστασιακά ως αφέψημα ή προσθέστε τη σε γλυκά, ροφήματα (π.χ. τσάι) και μαρινάτες.
 

21. Καρότο: 

Αντιπροσωπευτικό του φαλλικού σχήματος, βελτιωτικό της ερωτικής απόδοσης. Πλούσιο σε καροτένια και καροτονοειδή, που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και προσφέρουν αντιοξειδωτική προστασία, φαλκαρινόλη, αντιοξειδωτικό με ποικίλη θετική δράση και πηκτινικό ασβέστιο, το οποίο συνεισφέρει στη μείωση της χοληστερίνης.
Πόσο και πώς: Τουλάχιστον 1 καρότο καθημερινά, ωμό, στον ατμό, σε σαλάτες, σάλτσες ή ως χυμός.
 

22. Πιπέρι: 

Εντείνει τη δράση των άλλων αφροδισιακών τροφών. Περιέχει πιπερίνη, μια ουσία που αυξάνει την απορρόφηση και τη βιοδιαθεσιμότητα πολλών διατροφικών στοιχείων. Επομένως, πέραν της νοστιμιάς που προσδίδει, βοηθά τον οργανισμό να αξιοποιήσει αποδοτικότερα τα συστατικά που λαμβάνει με το φαγητό.
Πόσο και πώς: Λίγο μαύρο πιπέρι, φρεσκοτριμμένο, στα περισσότερα γεύματα της μέρας, ακόμα και σε φρούτα (π.χ. αβοκάντο).
 
mydia
 

23. Μύδι:

Βελτιστοποιητής γενετήσιων ορμονών, ενισχυτής ερωτικής επιθυμίας. Πλούσιο σε ψευδάργυρο, μαγνήσιο και βιταμίνη Β6, συστατικά απαραίτητα για την παραγωγή ορμονών και τη λίπανση του κόλπου. Περιέχει επίσης ω-3 λιπαρά και DMAE, που δρουν συνεργικά βελτιώνοντας τη διάθεση.
Πόσο και πώς: Προτιμάτε μύδια προερχόμενα από πιστοποιημένες καλλιέργειες. Καταναλώστε τα 2-3 φορές μηνιαίως, μαγειρεμένα και όχι ωμά.
 

24. Τρούφα: 

Η βασίλισσα των αφροδισιακών εδεσμάτων. Πρόκειται για ένα μικρό σπάνιο μανιτάρι, μαύρου ή λευκού χρώματος, με θεσπέσιο άρωμα και γεύση, που πλέον καλλιεργείται και στην Ελλάδα. Βεβαίως η τιμή της είναι αστρονομική και μπορεί, ανάλογα με το είδος, να υπερβεί τα 1.000 ευρώ το κιλό.
Εναλλακτική λύση: Ελαιόλαδο ή/και μέλι αρωματισμένα με τρούφα ? είναι πολύ πιο φθηνά και κάνουν εξίσου καλή δουλειά...
 

25. Σταφύλι: 

Τονώνει, προφυλάσσει, αποτοξινώνει, ανεβάζει τα οιστρογόνα. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, κάλιο, βόριο και διάφορα φυτοθρεπτικά. Οι κόκκινες ποικιλίες περιέχουν μακράν μεγαλύτερες ποσότητες αντιοξειδωτικών, όπως λ.χ. ρεσβερατρόλης, ουσίας που προστατεύει τα αγγεία.
Πόσο και πώς: 10-15 ρώγες σταφυλιού σχεδόν καθημερινά, όταν είναι στην εποχή του.
 
 
 
Read 1910 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 04