Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Είκοσι λεπτά yoga κάθε πρωι είναι αρκετά για να διώξουν το άγχος

yoga poses 5
 
Είκοσι λεπτά yoga το πρωι μετα την αφύπνιση ενεργοποιούν άμεσα τις λειτουργίες του εγκεφάλου και αποβάλλουν την κόπωση και το στρες για ολόκληρη την ημέρα, αναφέρουν επιστήμονες.
 
Νέα έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μια και μόνο 20λεπτη συνεδρία Hatha yoga είναι ικανή να αλλάξει σημαντικά την ταχύτητα και την ακρίβεια των συμμετεχόντων σε τεστ, στα οποία υποβλήθηκαν, τα οποία είχαν σχέση με τη μνήμη και τον έλεγχο.
 
Οι συμμετέχοντες που μόλις είχαν παρακολουθήσει ένα μάθημα yoga, τα κατάφεραν πολύ καλύτερα στα τεστ (π.χ. παρέμειναν πιο συγκεντρωμένοι και μπορούσαν να αξιοποιήσουν ευκολότερα νέες πληροφορίες), συγκριτικά με όσους είχαν μόλις ολοκληρώσει ένα μάθημα έντονου αερόμπικ.Τα ευρήματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο έντυπο «Journal of Physical Activity and Health».
 
«Η yoga είναι μια αρχαία ινδική τεχνική που αποτελεί παράλληλα και τρόπο ζωής. Δεν περιλαμβάνει μόνο σωματικές ασκήσεις και στάσεις, αλλά και ασκήσεις αναπνοής και διαλογισμού», εξηγεί η Neha Gothe, επικεφαλής της έρευνας.
 
Η Gothe και οι συνεργάτες της ξαφνιάστηκαν όταν παρατήρησαν ότι οι συμμετέχοντες παρουσίασαν βελτίωση στο χρόνο αντίδρασης και στην ακρίβεια σε γνωστικές δραστηριότητες μετά από την εξάσκηση της συγκεκριμένης εναλλακτικής άσκησης.
 
«Φαίνεται ότι μετά από την εξάσκηση της yoga οι συμμετέχοντες μπορούσαν να συγκεντρωθούν ευκολότερα και να διαχειριστούν νέες πληροφορίες πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια και να συγκρατήσουν πληροφορίες πιο αποτελεσματικά», λέει η Gothe.
 
yoga poses 6
 
Οι ασκήσεις αναπνοής και διαλογισμού συμβάλλουν στη χαλάρωση σώματος και πνεύματος, μας βοηθούν να κρατήσουμε μακριά τις σκέψεις που μας αποσπούν την προσοχή και να συγκεντρωθούμε στο σώμα, τη στάση και την αναπνοή μας.
 
«Πολλοί παράγοντες μπορούν να εξηγήσουν τα αποτελέσματα της έρευνας», λέει η Gothe. «Η αυτογνωσία που ενισχύεται από τις ασκήσεις διαλογισμού είναι ένας μόνο από τους πιθανούς μηχανισμούς. Επιπλέον, ο διαλογισμός και οι αναπνευστικές ασκήσεις είναι γνωστό ότι μειώνουν το άγχος, γεγονός που βελτιώνει την ικανότητά μας σε γνωστικές λειτουργίες», καταλήγει.
 
 
 
 
Read 1491 times

Related items

Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01