5 μυστικά για να μειώσετε το στρες στη δουλειά!

Thursday, 10 November 2016 22:05

 

 

Deadlines, πιεστικοί συνάδελφοι, απαιτητικό αφεντικό; Αν το στρες έχει χτυπήσει κόκκινο κάντε αυτά και ζήστε ζωή ήρεμη και γαλήνια στο γραφείο.
 

 1.Τονώστε το ανοσοποιητικό σας

Δυστυχώς το στρες διαλύει την άμυνά σας, καθιστώντας τον οργανισμό σας επιρρεπή στις αλλεργίες και τις ιώσεις. Γι’ αυτό εκτός από τα συμπληρώματα βιταμίνης C, ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας περπατώντας καθημερινά για να βοηθήσετε στην παραγωγή επινεφρίνης, του φυσικού αποσυμφορητικού του οργανισμού.

2.Καθαρίστε το πρόσωπό σας

Περίπου το 14% των γυναικών ηλικίας 26-44 υποφέρουν από ακμή λόγω στρες. Αν είστε μία απ’ αυτές και ταυτόχρονα πολυάσχολες, ίσως δε φταίνε ούτε οι ορμόνες ούτε το καθαριστικό που χρησιμοποιείτε για το πρόσωπο. Το στρες ενισχύει τα επίπεδα της τεστοστερόνης, η οποία προκαλεί σπυράκια, αν έχετε ευαίσθητους σμηγματογόνους αδένες. Δοκιμάστε λοσιόν που περιέχουν βενζοϊκό υπεροξείδιο (benzoyl peroxide), αλλά αν δεν έχουν αποτέλεσμα, ζητήστε από τον δερματολόγο σας να σας γράψει τοπικές κρέμες και αντιβιοτικά. Κάποια αντισυλληπτικά χάπια βοηθούν στην αντιμετώπιση της ακμής.

3.Μειώστε τον πόνο

Το στρες προκαλεί μυϊκό πόνο, καθώς ενεργοποιεί την αντίδραση «φυγής ή μάχης». Ο οργανισμός γεμίζει με αδρεναλίνη και κορτιζόλη και οι μυς σφίγγουν, ώστε να προετοιμαστούν για δράση, και παραμένουν έτσι μέχρι να ηρεμήσετε ξανά. Να πώς εξηγείται ο πονοκέφαλος που δε λέει να σταματήσει εδώ και τρεις μέρες! Τι να κάνετε; Ασκηθείτε. Η άσκηση όχι μόνο αποβάλλει την πλεονάζουσα αδρεναλίνη, αλλά βοηθά στη χαλάρωση των μυών και την αποβολή της έντασης που προκαλεί πόνο.

4.Βάλτε μασελάκι

Ακόμα και το χαμηλού επιπέδου στρες σας κάνει να σφίγγετετο σαγόνι και να τρίζετε τα δόντια σας στον ύπνο σας. Το τρίξιμο των δοντιών (βρουξισμός) αν αφεθεί χωρίς αντιμετώπιση, μπορεί να διαβρώσει το σμάλτο των δοντιών δέκα φορές πιο γρήγορα και αν το κάνετε πολύ δυνατά, μπορεί να προκαλέσει τριχοειδές κάταγμα στη σιαγόνα.  Βάλτε ένα ζεστό ύφασμα πάνω στο μάγουλό σας για πέντε λεπτά πριν πέσετε για ύπνο, ώστε να χαλαρώσουν οι μυς της γνάθου, και ζητήστε από τον οδοντίατρό σας να σας φτιάξει ένα προστατευτικό μασελάκι που θα το φοράτε το βράδυ.

5.Διαγράψτε το στρες

Μια νέα έρευνα έδειξε ότι αγχώνεστε υπερβολικά όταν έχετε συνεχώς ανοιχτό το email σας. Λογικό είναι, ειδικά αν όλα τα email που σας στέλνουν είναι επείγοντα. Ελέγχετε τα εισερχόμενα μόνο σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Ανησυχείτε ότι μπορεί να σας θέλει το αφεντικό ενώ είστε offline; Κατεβάστε μια εφαρμογή που σας ενημερώνει με μήνυμα ή κλήση πότε λαμβάνετε email από συγκεκριμένα άτομα.

 Το μυστικό

Ανάβετε ένα κερί με άρωμα λεβάντας, ηρεμεί πνεύματα και συμβάλει στο πνεύμα συνεργασίας.
Read 42 times
Thessgiatro.gr

Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatrwn Thessgiatro

Hlektroniki Syntagografisi

Banner EOPYY syntagografisi

icd 10

Υγειονομικος Χαρτης Ελλάδας

Iatriko Lexiko

Facebook gif

INSTAGRAM THESSGIATRO

TWITTER BANNER THESSGIATRO

Mazi Me ti Xristina

Banner Ιγεία και άλλα

xamogelo

Steilte mas edw to diko sas arthro