Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Αυτά είναι τα 10 ιδανικά φαγητά που προτείνουν οι διαιτολόγοι για την περίοδο της εγκυμοσύνης

 
 
Αυτά είναι τα απαραίτητα 10 φαγητά που συστήνουν οι διαιτολόγοι για την περίοδο της εγλυμοσύνης:
 

1. Φασόλια και Φακές

 
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 60 γραμμάρια πρωτεΐνης και οι φακές είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης με 15 γραμμάρια ανά φλιτζάνι. Τα φασόλια και οι φακές είναι ένα εύκολο φαγητό το οποίο μπρείτε να φάτε ως σούπα ή απλά να τα προσθέσετε στο ρύζι ή στη σαλάτα σας. Είναι γεμάτα φυτικές ίνες, που βοηθά στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και 1 φλιτζάνι μαγειρεμένα φακές συναντά το μισό των ημερήσιων αναγκώνσας  σε φολικό οξύ.
 

2. Μπρόκολο

 
Γεμάτο με θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για μια υγιή εγκυμοσύνη, όπως το ασβέστιο και το φυλλικό οξύ, το μπρόκολο είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Επίσης, επειδή περιέχει άφθονη βιταμίνη C, το μπρόκολο βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει σίδηρο όταν τρώγετε σε συνδυασμό με τρόφιμα πλούσια σε σίδηρο, όπως ζυμαρικά σίτου ή καστανό ρύζι.
 

3. Γάλα

 
Το σώμα σας απορροφά περίπου το διπλάσιο ασβέστιο από τα τρόφιμα ενώ είστε έγκυος. Όμως, δεδομένου ότι οι περισσότεροι από μας καταναλώνουν λίγο ασβέστιο πίνοντας ένα ποτήρι 225 ml γάλα την ημέρα καταναλώνετε 30% της συνιστώμενης ποσότητας σιδήρου.
 

4. Μπανάνες

 
Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο και προσφέρουν γρήγορη ενέργεια για να αντιμετωπίσετε την κόπωση της εγκυμοσύνης. Είναι επίσης εύκολοχόνευτο για το στομάχι σας αν έχετε ναυτία. Προσθέστε στα δημητριακά σας ή ετιμάστε ένασ smoothie με γιαούρτι, μούρα, πάγο, και λίγο χυμού πορτοκαλιού.
 

5. Άπαχα Κρέατα

 
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης  πρέπει να καταναλώνετε το διπλάσιο σίδηρο κι έτσι είναι σημαντικό, οι τροφές που καταναλώνετε να περιλαμβάνουν τρόφιμα πλούσια σε σίδηρο. Αν δεν έχετε καλά αποθέματα σιδήρου, είναι πιθανό να αισθάνεστε κουρασμένες και το άπαχο κρέας προσφέρει μια μορφή του σιδήρου που απορροφάται αύκολα από τον οργανισμό σας.
 

6. Τυρί Μοτσαρέλα

 
Γνωρίζετε πως τα μαλακά τυριά είναι εκτός ορίων, αλλά ποικιλίες όπως το τσένταρ και η μοτσαρέλα μπορεί να βοηθήσουν για να ικανοποιήσετε την λαχτάρα σας για τυρί… 30 γραμμάρια μοτσαρέλλας περιέχουν μεταξύ 150 και 200 ​​χιλιοστόγραμμα κάλιου που είναι απαραίτητο κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το τυρί είναι επριέχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, που είναι καλό για σας.
 

7. Αυγά

 
Κατά την εγκυμοσύνη, πολλές γυναίκες αναπτύσσουν απέχθεια για το κρέας. Τα αυγά είναι μια εξαιρετική εναλλακτική πηγή πρωτεΐνης, αφού περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός σας. Για ένα γρήγορο δείπνο φτιάξτε μια ομελέτα με πολλά ψιλοκομμένα λαχανικά και λίγο τυρί. Εάν το μαγείρικά αρώματα σας προκαλούν ναυτία, βράστε μερικά αυγά και κρατήστε τα στο ψυγείο: Φάτε τα ολόκληρα για το πρωινό ιή το σνακ, ή κόψτε τα σε πράσινες σαλάτες.
 

8. Πλιγούρι Βρώμης

 
Για να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ενέργεια, αντικαταστήστε το κουλούρι ή το πρωινό κέικ για ένα μπολ με πλιγούρι βρώμης μερικές φορές την εβδομάδα. Το πλιγούρι βρώμης είναι γεμάτο από σύνθετους υδατάνθρακες που θα σας κρατήσει ικανοποιημένοι περισσότερη ώρα βοηθόντας σας επίσης να μειώσετε τα επίπεδα χοληστερόλης σας. Αντί να αγοράζετε βρώμη υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη αρωματίστε απλό πλιγούρι βρώμης με ένα ή δύο κουταλάκια του γλυκού μέλι ή μαρμελάδα.
 

9. Ψωμί Ολικής Άλεσης

Καταναλώνοντας μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε 20-35 γραμμάρια της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης φυτικών ινών. Το χωμί ολικής αλέσεως σας παρέχει επίσης με ένα σιδήρο και ψευδαργύρο.
 

10. Πορτοκάλια

 
Τα πορτοκάλια είναι γεμάτα με βιταμίνη C, φολικό οξύ, και φυτικές ίνες, και δεδομένου ότι αποτελούντε από 90% νερό θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθέιτε στις καθημερινές σας ανάγκες για κατανάλωση υγρού (η έλλειψη κατανάλωσης υγρών μπορεί να σας αφήσει κουρασμένους).
 
Αναζητάτε πάντα ιατρική συμβουλή!
 
 
 
Read 500 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Banner Egkymosyni ana mina

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 04