Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Πως να χάσεις λίπος στα μπράτσα με 3 super ασκήσεις!

 

 

Aναμφίβολα τα χέρια είναι το απόλυτο βαρόμετρο του πόσο fit ή αγύμναστη είσαι. Μάλιστα, σε αντίθεση με τους κοιλιακούς σου, που κερδίζουν στο κρυφτό τους χειμερινούς μήνες, τα χέρια σου πρέπει να είναι έτοιμα να τα αποκαλύψεις όλο το χρόνο – ειδικά τις γιορτές! Δες τις αποδεδειγμένες στρατηγικές και ασκήσεις για να χάσεις λίπος από τα μπράτσα και να αποκτήσεις καλλίγραμμα, σέξι χέρια.
 
Έχει αποδειχθεί πως τα μπράτσα είναι μια βασική λιπαποθήκη μας. «Οι γυναίκες τείνουν να αποθηκεύουν λίπος γύρω από τα ισχία, τους μηρούς και το επάνω μέρος των χεριών τους» εξηγεί η Ζίνα Τασούλα, master trainer fitness professional tae box, Pilates και personal trainer. Τα καλά νέα είναι πως οι περιοχές όπου τείνει να αποθηκεύει περισσότερο λίπος το σώμα είναι σημεία από όπου –με τις κατάλληλες ασκήσεις– μπορεί να φύγει και πιο γρήγορα το λίπος.
 

Τι ξέρεις για τους τρικεφάλους

Πρόκειται για το μυ στο πίσω μέρος του μπράτσου που βρίσκεται κάτω από το λίπος που προσπαθείς να ξεφορτωθείς. Βάλε το αριστερό σου χέρι στο πίσω μέρος του δεξιού μπράτσου. Αυτός είναι ο τρικέφαλος. Το «τρι-» αντιστοιχεί στις τρεις κεφαλές του, τη μακρά που εκφύεται από την ωμοπλάτη, την έξω και την έσω που εκφύονται από το βραχιόνιο οστό. Οι τρεις κεφαλές λειτουργούν μαζί για να εκτείνουν τον πήχη, να δώσουν δηλαδή δύναμη στο χέρι και να δημιουργούν ορμή κάθε φορά που σπρώχνεις κάτι. Τώρα, χάρη σε έρευνα από το American Council on Exercise, γνωρίζουμε τις ασκήσεις που τονώνουν την περιοχή.
 

Πρόγραμμα ασκήσεων:

 
trikefaloi 1
 
Diamond Push-ups
Γυμνάζει ώμους, στήθος, τρικεφάλους, κορμό.
 
Γονάτισε και βάλε τα χέρια στο πάτωμα κάτω από το στήθος. Στρίψε τις παλάμες ώστε οι δείκτες και οι αντίχειρες να σχηματίζουν τρίγωνο.
Τέντωσε τα χέρια και τα πόδια ώστε το σώμα να σχηματίζει μια ευθεία από το κεφάλι έως τις φτέρνες.
Λύγισε τους αγκώνες στο πλάι, περίπου 45 μοίρες, καθώς κατεβάζεις το στήθος προς το πάτωμα. Πίεσε τα χέρια για να ανεβάσεις το σώμα ψηλά και επανάλαβε. Εκτέλεσε 10-15 επαναλήψεις.
 
trikefaloi 2
 
Βυθίσεις σε πάγκο
Γυμνάζει στήθος, τρικεφάλους.
 
Κάθισε στην άκρη του πάγκου, μιας καρέκλας ή του κρεβατιού, με τις παλάμες πλάι στα ισχία. Τέντωσε τα χέρια και μετάφερε το σώμα σου μερικά εκατοστά έξω από τον πάγκο. Λύγισε τα γόνατα ώστε να είναι ευθυγραμμισμένα με τους αστραγάλους. ΚΑΝ’ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ: Τέντωσε τα πόδια, με τις φτέρνες στο πάτωμα. Ανασήκωσε το δεξί πόδι παράλληλο με το πάτωμα (Αν είσαι αρχάρια, φρόντισε τα πέλματά σου να μένουν στο πάτωμα). Λύγισε τους αγκώνες στις 90 μοίρες πίσω σου, κατεβάζοντας τα ισχία προς το πάτωμα. Τέντωσε τα χέρια – επανάλαβε. Εκτέλεσε 10-15 επαναλήψεις (άλλαξε πόδια για το επόμενο σετ).
 
trikefaloi 3
 
Εκτάσεις Τρικέφαλων
Γυμνάζει τρικεφάλους, γλουτούς, πόδια.
 
Πιάσε ένα βαράκι 2,5-4 κιλών στο δεξί χέρι και στάσου με τα πόδια χαλαρά, το αριστερό μπροστά από το δεξί. Κατέβα σε προβολή, με τα γόνατα σε ορθή γωνία και το αριστερό γόνατο ευθυγραμμισμένο πάνω από τον αστράγαλο. Διατηρώντας την προβολή, γείρε μπροστά και ακούμπησε τον αριστερό πήχη στο μηρό. Φέρε το δεξιό αγκώνα προς τα πλευρά, με την παλάμη να κοιτάζει το σώμα σου και τον αγκώνα λυγισμένο στις 90 μοίρες. Τέντωσε το δεξί χέρι πίσω σου. Φέρ’ το ξανά στις 90 μοίρες και επανάλαβε. Εκτέλεσε 10-15 επαναλήψεις. Άλλαξε πλευρές και επανάλαβε.
 
 
 
Read 373 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01