Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Οι 5 στρατηγικές αδυνατίσματος που κάνουν τη δίαιτα εύκολη!

mystika diaitas 1

 

Ακολούθησε αυτές τις πέντε στρατηγικές αδυνατίσματος που θα σε βοηθήοσυν να κάνεις τη δίαιτά σου πιο αποτελεσματική. Ξέρεις πόσες ακριβώς θερμίδες πρέπει να τρως στο πρωινό σου; Ή τι να τρως το βράδυ για να μην παχαίνεις. Αυτές και άλλες στρατηγικές αδυνατίσματος είναι οι καλύτεροί «σύμμαχοι» στην προσπάθειά σου να χάσεις τα περιττά κιλά! Μάθε ποιες είναι και ακολοούθησέ τις!
 

300 θερμίδες στο πρωινό σου

Μη φεύγεις ποτέ από το σπίτι χωρίς να πάρεις πρωινό. Προσπάθησε να φας κάτι πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, έως 300 θερμίδες, για να κρατάει υπό έλεγχο την πείνα σου στη διάρκεια της ημέρας και να τσιμπολογάς λιγότερο.
 

Γέμισε το πιάτο σου με λαχανικά

Προσθέτοντας λαχανικά στα φαγητά που αγαπάς –όπως φρέσκια ρόκα στην πίτσα και πράσινες πιπεριές αντί για πεπερόνι- χορταίνεις γρήγορα που δεν έχεις πια χώρο για πλούσια επιδόρπια.
 
mystika diaitas 2
 

Κόψε το βραδινό τσιμπολόγημα

Προσπάθησε να φας όλα σου τα γεύματα πριν τις 7:30 το βράδυ, τουλάχιστον έξι μέρες την εβδομάδα. Την έβδομη, μπορείς να φας κάτι αργότερα, αλλά φρόντισε να είναι ελαφρύ.
 

Άλλαξε την παραγγελία σου

Περιόρισε τις φορές που τρως σε εστιατόριο ή που παραγγέλνεις απέξω σε μία – δύο την εβδομάδα και παράγγειλε σαλάτα με ψητό κοτόπουλο αντί για καρμπονάρα!
 

Διάλεξε τη μικρότερη ποσότητα

Στο fast food, στο εστιατόριο, ακόμα και στο κατάστημα όπου παίρνεις τον καφέ σου, παράγγειλε τη μικρότερη μερίδα που διαθέτουν. Έτσι, θα ικανοποιήσεις την επιθυμία σου με τις λιγότερες δυνατές θερμίδες.
 
 
Read 268 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01