Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

9 λάθη που κάνεις όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά

 

 

Πρόσεχε μην πέσεις σε μια από αυτές τις 9 παγίδες ! 
 

Το παρακάνεις με την πρωτεΐνη

«Η πρωτεΐνη είναι σημαντική, αλλά άμα το παρακάνεις, ό,τι περισσεύει θα αποθηκευτεί σαν λίπος», λέει η διατροφολόγος Φελίσια Στόουλερ. «Και τα ροφήματα ή οι μπάρες που έχουν πρωτεΐνη, έχουν συνήθως και πολλή ζάχαρη και αρκετές θερμίδες». Οι γυναίκες χρειάζονται περίπου 46 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα.

Δεν τρως πολλά λαχανικά

Οι περισσότερες από εμάς δεν τρώνε τη συνιστώμενη ποσότητα λαχανικών (περίπου 2,5 φλιτζάνια την ημέρα), λέει η Στόουλερ. Προσπάθησε να βάζεις λαχανικά σε ό,τι και αν τρως, είτε αυτό είναι λίγη ντομάτα στο τοστ σου, είτε λίγο μαρούλι μαζί με το μεσημεριανό, είτε στικ αγγουριού και καρότου μαζί με το πρωινό και απογευματινό σου σνακ.

Για πρωινό, πίνεις μόνο ένα ποτήρι χυμό

"Οι περισσότεροι χυμοί αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, και με αυτόν τον τρόπο το σώμα σου παράγει περισσότερη ινσουλίνη», λέει ο ειδικός Λούις Αρόν. «Συνόδεψε το χυμό σου με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, σαν αυτές που έχουν τα αυγά ή τα τοστ ολικής αλέσεως»

Δεν κοιμάσαι

«Οι ορμόνες που ενεργοποιούν την πείνα επηρεάζονται αρκετά από το πόσο καλά κοιμάσαι», λέει η ειδικός Πάμελα Πίκε. «Αν μείνεις άυπνη, το πιο πιθανό είναι να φας ό,τι βρεις μπροστά σου».

Γυμνάζεσαι αναγκαστικά

Έρευνα του Marketing Letters συμπέρανε πως εκείνοι που περπατούσαν 1,5 χλμ για να γυμναστούν έτρωγαν διπλάσιες ποσότητες φαγητού από εκείνους που περπατούσαν για βόλτα.

Νομίζεις πως δεν έχεις χρόνο για γυμναστική

Ακόμη και ένα 10 λεπτο βίντεο γυμναστική στο YouTube κάνει δουλειά.

Κάνεις πάντα την ίδια γυμναστική

«Δεν γίνεται να κάνεις τις ίδιες ασκήσεις ξανά και ξανά και να περιμένεις τα ίδια αποτελέσματα», λέει η Στόουλερ. Πρέπει να κάνεις διαφορετικές ασκήσεις, διαφορετικής έντασης κάθε φορά.

Δεν κάνεις βάρη

Οι περισσότερες από εμάς, όταν ξεκινάμε τη γυμναστική νομίζουμε πως αρκεί το cardio, σημειώνει η Στόουλερ - αλλά πρέπει να χτίσεις και δύναμη για να διατηρήσεις το μεταβολισμό σου στα σωστά επίπεδα.

Βρίσκεις δικαιολογίες

Τέρμα οι δικαιολογίες τύπο «Είμαι πολύ κουρασμένη». Πρέπει να προσποιείσαι πως έχεις όρεξη να γυμναστείς, λέει η ειδικός Χόλι Γουάιατ. «Πες ότι θα περπατήσεις δέκα λεπτά, και το πιο πιθανό είναι να περπατήσεις περισσότερα. Η γυμναστική σου δίνει ενέργεια!»
 
 
Read 206 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01