Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

12 «χρυσές» συμβουλές για απώλεια βάρους!

 
 
Το να πάρει κανείς την απόφαση να ξεκινήσει μια δίαιτα είναι αρκετά εύκολο. Αίτια όμως, όπως πέινα, πειρασμοί και πολλά άλλα είναι μερικούς από τους λόγους που μας κάνουν να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια μας! Μια μελέτη διαπίστωσε ότι 28% των ανθρώπων ξεκινούν κάθε μήνα μια νέα δίαιτα, όμως το 45% από αυτούς εγκαταλείπουν τις προσπάθειες τους μετά από μια εβδομάδα!
 
Τι πρέπει λοιπόν να προσέξουμε ώστε να πετύχετε τον στόχο σας;
 
❒ 1. Κρατήστε ημερολόγιο: Η διατήρηση ενός ημερολογίου με την ποσότητα και το είδος της τροφής που καταναλώνετε είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που θα συμβάλλει στην εύκολη και γρήγορη απώλεια βάρους. Έτσι, η καταγραφή των τροφίμων θα σας βοηθήσει αφενός να εντοπίσετε τα λάθη σας και αφετέρου να βελτίωσετε τις διατροφικές σας συνήθειες.
❒ 2. Τρώτε σε τακτά διαστήματα: Τα μικρά και συχνά γεύματα αποτελούν τη βάση για τη σωστή διατροφή. Η συχνότητα των γευμάτων συμβάλλει στον εφοδιασμό του οργανισμού με ενέργεια καθόλη τη διάρκεια της ημέρας και στην αποφυγή υπερκατανάλωσης φαγητού στο επόμενο γεύμα.
❒ 3. Προσοχή στο φαγητό εκτός σπιτιού διότι εγκυμονεί κινδύνους. Ιδιαίτερη βάση δώστε λοιπόν στην ποσότητα, την ποιότητα και τον τρόπο παρασκευή τους!
❒ 4. Φάτε πρωινό: Πρόκειται για το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και δεν θα πρέπει να παραμελείται. Το πρωινό πρέπει να είναι πλούσιο γιατί μας δίνει δύναμη για να ανταπεξέλθουμε στις καθημερινές μας υποχρεώσεις.
❒ 5. Τρώτε αργά και μικρές μπουκιές. Έρευνες δείχνουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι με αυξημένο βάρος τρώνε βιαστικά και σε μεγάλες μπουκιές. Έτσι, όμως ο εγκέφαλος δεν έχει το χρόνο να στείλει το αίσθημα κορεσμού στο στομάχι. Το αποτέλεσμα έιναι να καταναλώνουμε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού. Απεναντίας, όποιος τρώει μικρές μπουκιές με αργό ρυθμό και μασά καλά την κάθε μπουκιά συνηδειτοποιεί τις γεύσεις και τρώει πιο σωστές ποσότητες. Μην ξεχνάτε ότι το αίσθημα του κορεσμού έρχεται μετά από 15-20 λεπτά από το γεύμα!
❒ 6. Προγραμματισμός και οργάνωση γευμάτων. Μεγάλη σημασία έχει ο σχεδιασμός των γευμάτων και των σνακ από την προηγούμενη ημέρα είτε από το σαβ/κύριακο όπου υπάρχει περισσότερος χρόνος. Έτσι θα αποφύγουμε τους πειρασμούς και τα ολισθήματα.
❒ 7. Τρώτε φρούτα και λαχανικά. Απαραίτητος κανόνας έιναι να εντάξουμε στη διατροφή μας φρούτα και λαχανικά, τα οποία προσφέρουν στον οργανιμσό μας φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά, σημαντικά για τη συνολική καλή μας υγεία.
❒ 8. Ψωνίστε σωστά και συνετά. Είναι πλέον ευρέως αποδεδειγμένο ότι για να χάσουμε βάρος πρέπει να ελέγχουμε τη θερμιδική μας πρόσληψη. Αυτό όμως ξεικινάει από το σούπερμαρκετ, από τα φαγητά που θα έχουμε διαθέσιμα στο σπίτι μας. Επομένως, οι επιλογές μας θα πρέπει να είναι συνετές, έτσι ώστε να καλύπτουμε μεν τις ανάγκες μας αλλά και τις διαθέσεις μας.
❒ 9. Κάντε αλλαγές στι συνταγές σας. Οι πιο σημαντικές προσαρμογές οι οποίες μπορούν να γίνουν είναι η μείωση λιπαρών, η αντικατάσταση κάποιου υλικού με κάποιο άλλο και η βελτίωση της γεύσης της συνταγής με βότανα και μπαχαρικά.
❒ 10. Κοιμηθείτε καλά το βράδυ. Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται καλά τέινουν να παίρνουν βάρος.
❒ 11. Πιείτε νερό. Το νερό επηρεάζει πολύ την προσπάθεια σας να χάσετε και να διατηρήσετε το ιδανικό σας βάρος. Πολύ συχνά, η άισθηση της δίψας μπερδεύεται με την πείνα. Αν πίνετε όμως αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας θα νιώθετε περισσότερο το αίσθημα κορεσμού και λιγότερη πέινα.
❒ 12. Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε την φυσική δραστηριότητα. Θα πρέπει λοιπόν να εντάξουμε στο πρόγραμμα μας, άσκηση έντασης 30-45 λεπτών τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα και ο λόγος είναι ότι η άσκηση βελτιώνει το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα της απώλειας και της διαχείρησης βάρους.
 
Συνοψίζοντας, ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές και έχοντας σαν διατρφικό οδηγό το “παν μέτρον άριστον” θα φτάσετε πιο γρήγορα στο επιθυμητό σας αποτελέσμα!
 
 
Read 693 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01