Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

5 βήματα για να απαλλαγείτε από το επίμονο λίπος

 

Οι άντρες αποθηκεύουν λίπος γύρω από την κοιλιά. Οι γυναίκες, από την άλλη στους μηρούς και τα ισχία. Υπάρχει θεραπεία για να απαλλαγούμε από αυτό το «πεισματάρικο» λίπος;

 

Βήμα 1ο

Κάντε προπόνηση τρεις με πέντε ημέρες την εβδομάδα. Χρησιμοποιώντας ελεύθερα βάρη ή τα ειδικά μηχανήματα του γυμναστηρίου, στοχεύστε άμεσα στις προβληματικές περιοχές διεγείροντας την απελευθέρωση των ορμονών, που ευθύνονται για την καύση του λίπους, όπως είναι η HGH (αυξητική ορμόνη) και η τεστοστερόνη. Στην πραγματικότητα, δε χρειάζεται καν να «στρωθείτε» στην εντατική προπόνηση για να χάσετε το περιττό αυτό λίπος, καθώς η άσκηση με βάρη μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό σας στάδιο για περισσότερες από 48 ώρες. Αυτό που πρέπει όμως να κάνετε, είναι να παραμείνετε πιστοί στο πρόγραμμά σας.
 

Βήμα 2ο

Προσθέστε 30 με 60 λεπτά άσκησης cardio την ημέρα και ακολουθήστε το συγκεκριμένο πρόγραμμα για 6 ημέρες την εβδομάδα. Ολοκληρώστε τη μισάωρη cardio προπόνησή σας και αμέσως συνεχίστε με τα βάρη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτή η «super cardio» προπόνηση, στοχεύει άμεσα στο λίπος του σώματος, εντείνοντας την καύση του.
 

Βήμα 3ο

Επιλέξτε να έχετε πέντε ή έξι μικρά γεύματα την ημέρα, αντί για τρία μεγάλα. Όταν ακολουθείτε την τακτική των τριών γευμάτων, η ορμόνη ινσουλίνη μπορεί να μπλοκαριστεί, προκαλώντας την αποθήκευση λίπους στις προβληματικές περιοχές. Επιπλέον, τα μεγάλα διαστήματα χωρίς φαγητό, που επιλέγουν μερικοί, έχουν αντίθετα αποτελέσματα, συμβάλλοντας μόνο στην αυξάνουν της παραγωγής της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες. Τα λιπώδη κύτταρα στις «ταραγμένες» περιοχές συχνά συγκεντρώνουν την κορτιζόλη, εμποδίζοντας τη διαδικασία καύσης. Η καλύτερη επιλογή είναι τρία γεύματα την ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό γεύμα και δείπνο), με δύο ή τρία σνακ μεταξύ τους.
 

Βήμα 4ο

Σε κάθε γεύμα ή σνακ, προσπαθήστε να λαμβάνετε 40% πρωτεΐνη, 30% λίπος και 30% υδατάνθρακες. Τα ποσοστά αυτά θεωρούνται ιδανικά για την καύση του λίπους. Τα 20 με 30 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα, όπως και τα υγιή λίπη, συμβάλλουν στην ισορροπία του σακχάρου στο αίμα, εμποδίζοντας με τον τρόπο αυτό την αποθήκευση λίπους. Η συγκεκριμένη δίαιτα, βοηθά επίσης να χτίσετε μυϊκή μάζα, η οποία είναι μεταβολικά ενεργή και συμβάλλει στο κάψιμο θερμίδων, ακόμη και όταν δεν ασκείστε.
 

Βήμα 5ο

Καταναλώστε ένα «χαριστικό γεύμα» την εβδομάδα. Με απλά λόγια, αφιερώστε μία μέρα για να γευτείτε, ό,τι ποθείτε (αλλά με μέτρο). Μερικοί άνθρωποι λαθεμένα μπαίνουν στη διαδικασία της αφαγίας, έπειτα από μία περίοδο υπερφαγίας. Ωστόσο, το σώμα αντιδρά στη μείωση της θερμιδικής πρόσληψης με τη μείωση του μεταβολικού ρυθμού, που σημαίνει ότι θα μπορούσε κάποιος να τρώει λιγότερο, αλλά δεν καίει το λίπος. Για να αποφευχθεί αυτή η μείωση του μεταβολικού ρυθμού, θα πρέπει να τρώτε ό, τι θέλετε σε ένα γεύμα, για μια μέρα την εβδομάδα.
 
 
 
 
Read 877 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01