Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

The healthy hair diet: τροφές για δυνατά, γερά και λαμπερά μαλλιά

 

Hair healthy 2

 

Γράφει η διαιτολόγος Νάσια Πασχαλέρη

 

Κόκκινο κρέας, θαλασσινά και  όσπρια!

Πρώτα απ’ όλα, το πρώτο που εξετάζουμε όταν παρατηρούμε αραίωση στα μαλλιά μας είναι ο σίδηρος διότι υπάρχει περίπτωση να έχετε έλλειψη σιδήρου.  Μία αιματολογική εξέταση που να εξετάζει και τη φεριτινη, δηλαδη τις αποθήκες σιδήρου μπορεί να σας το δείξει. Καλύτερη πηγή σιδήρου είναι το άπαχο κόκκινο κρέας. SOS TIP:Μη ξεχνάτε όμως να βάζετε λεμόνι όταν  καταναλώνετε τροφές με σίδηρο  για την καλύτερη απορρόφησή του  απ’ τον οργανισμό!
 

Φυστίκια!

Αποτελούν την καλύτερη πηγή βιοτίνης. Η βιοτίνη βοηθάει στο μεγάλωμα των μαλλιών και γενικότερα στην υγεία της κεφαλής. Άλλες πηγές βιοτίνης είναι το αυγό και ο σολωμός.
 

Πολύχρωμες πιπεριές και παπάγια

Η  βιταμίνη C βοηθάει στην ελαστικότητα της τρίχας με την παραγωγή κολλαγόνου,στην ανάπλαση της τρίχας και στις υγιείς άκρες. Εκτός απ’ το πορτοκάλι προσθέστε στο καθημερινό διαιτολόγιο σας φράουλες, ακτινίδιο, πράσινα λαχανικά, πολύχρωμες πιπεριές,πατάτες (ιδιαίτερα γλυκοπατάτες),παπάγια,λαχανάκια Βρυξελλών και ντομάτα.
 

Μύδια και στρείδια

Θαλασσινά, κόκκινο κρέας, ψάρι (π.χ σαρδέλες) και τρόφιμα ολικής αλέσεως  βοηθούν επίσης στην πρόσληψη ψευδαργύρου ενός ιχνοστοιχείου που είναι απαραίτητο για τη σύνθεση της κερατίνης δηλαδή της πρωτείνης της τρίχας. Βοηθάει να μεγαλώνουν τα μαλλιά. Άλλες πηγές ψευδαργύρου είναι το φυστικοβούτυρο(ανάλατο), το τυρί ,οι ξηροί  καρποί και σπόροι.
 

Έλαιο νυχτολούλουδου

Το έλαιο νυχτολούλουδου (Evening Primrose Oil) έχει υψηλή περιεκτικότητα σε γ-λινολενικό οξύ (GLA). Το GLA είναι λιπαρό οξύ που ανήκει στα Ωμέγα-6 λιπαρά οξέα και βοηθάει επίσης στο μεγάλωμα των μαλλιών. Η πρόσληψη του μπορεί να γίνει μέσω συμπληρωμάτων διατροφής.
 

Σπανάκι

Αυτό το λαχανικό είναι πλούσιο σε σίδηρο και φολικό οξύ. Αυτός ο συνδυασμός είναι ιδανικός για την υγεία των μαλλιών σας!
 

Γιαούρτι

Πλούσιο σε πρωτεΐνη, βιταμίνη Β5 και βιταμίνη D. Τελευταίες έρευνες δείχουν ότι η βιταμίνη D σχετίζεται με με τα θυλάκια των τριχών.
 
 
Hair healthy 1
 
Περισσότερες πληροφορίες για την ειδικό:
 
Η Νάσια Πασχαλέρη είναι διαιτολόγος-γεροντολόγος. Τελείωσε τις σπουδές της στη διαιτολογία-διατροφολογία στo Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα στη Θεσσαλονίκη και έπειτα συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές στη γεροντολογία, με υποτροφία στο πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον στην Αγγλία.
 
Συνεργάζεται με τη βιολόγο-με ειδίκευση στη διατροφή Ειρήνη Πασχαλέρη και την υπόλοιπη ομάδα του Natural Health Clinic (site:www.naturalhealthclinic.gr & twitter:www.twitter.com/NaturalHealthCl) ως διαιτολόγος-διατροφόλογος και ως γεροντολόγος της μονάδας φροντίδας ηλικιωμένων Φροντίζω (www.frontizw.gr). Απ’το 2011 είναι επιστημονικός συνεργάτης της ακαδημίας μπάσκετ GBA (www.gbacademy.gr) και του κέντρου αποκατάστασης και αποθεραπείας Αρωγή-Euromedica (www.euromedica-arogi.gr) και μπορείτε να τη βρείτε στην Αθήνα στο διαγνωστικό κέντρο Euromedica Λεωφόρος Κηφισίας 225, Κηφισιά 145 61
 
Σε συνεργασία με τη εταιρεία Lidl και άλλους διαιτολόγους οργάνωσε και συμμετείχε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής ηλικίας του δήμου Θεσσαλονίκης, με τίτλο «Ο κύριος Τι-τρως πάει σχολείο», σε θέματα υγιεινής διατροφής και άσκησης.
 
Έχει μόνιμες συνεργασίες με περιοδικά και εφημερίδες όπως το περιοδικό Fitness & Spa , το περιοδικό Adore της εφημερίδας Μακεδονία και διάφορες ιστοσελίδες.
 
 
Read 477 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01