Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Οδηγός... επιβίωσης για τους πασχαλινούς πειρασμούς

 

pasxalino trapezi

 

Ακόμα και ο πιο ισχυρός χαρακτήρας, εκείνος που δεν παρεκλίνει ποτέ της πορείας του (ή της δίαιτας που ακολουθεί) μπορεί να «λυγίσει» από την αφθονία γαστριμαργικών εδεσμάτων τις ημέρες που έρχονται, με αποκορύφωμα φυσικά την Κυριακή του Πάσχα.
 
Επειδή είναι κρίμα να χαλάσετε τελείως την δίαιτα που με τόσο κόπο ακολουθείτε κατά γράμμα εδώ και καιρό, ορίστε μερικές έξυπνες συμβουλές για να αντισταθείτε στους πειρασμούς.
 
▶Πάρτε απόφαση να μείνετε σε τροφές χαμηλές σε λιπαρά και πλούσιες σε ίνες. Αυτό δεν σημαίνει να στερηθείτε τη γεύση. Δοκιμάστε από όλα αλλά σε μικρή ποσότητα.
 
▶ Αν δεν μπορείτε να... αποφύγετε το σοκολατένιο προσπαθήστε να βρείτε κάτι από μαύρη σοκολάτα υγείας.
 
▶ Πιείτε φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι το πρωί. Θα σας δώσει ενέργεια, πολύ βιταμίνη-C και Β-καροτίνη, αλλά και λίγες θερμίδες.
 
▶ Κάντε ένα ενδιάμεσο γεύμα με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών. Θα πάρετε το ασβέστιο που χρειάζεστε και θα μειώσετε το αίσθημα της πείνας πάνω από το πασχαλινό τραπέζι. Αν είστε πολύ πεινασμένοι την ώρα που σερβίρονται όλοι οι πειρασμοί, μπορεί να φάτε και μεγαλύτερη ποσότητα αλλά και πιο λιπαρές και γλυκές τροφές μέχρι να νιώσετε ότι χορτάσατε.
 
▶Προσπαθήστε τα «συνοδευτικά» φαγητά στο τραπέζι να είναι φτιαγμένα με υγιεινά υλικά και κατά προτίμηση χαμηλά σε λιπαρά. Για παράδειγμα, αν πρέπει να σερβίρετε τζατζίκι, φτιάξτε το με άπαχο γιαούρτι.
 
 
 
 
Read 206 times

Related items

Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01