Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Πως να χάσεις μέχρι και 4 κιλά την εβδομάδα με τη «δίαιτα του πιάτου»!

 
 
 
Για να ξεκινήσεις την "δίαιτα του πιάτου" χρησιμοποιήσε το μενού, το οποίο θα σε βοηθήσει να χάσεις μέχρι και 4 κιλά (ανάλογα με το βάρος σου). Ένα κανονικό πιάτο δηλαδή ,χώρισέ το σε τμήματα, ανάλογα με το είδος της τροφής που πρέπει να καταναλώσεις κάθε φορά. Μην χρησιμοποιείς πολλά πιάτα δηλαδή, αλλά βάλε αυτά που πρέπει να φας σε ένα πιάτο
 

ΠΩΣ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΟΥ... 

 
Τα διατροφικά ποσοστά των υδατανθράκων-πρωτεϊνών-λιπών τα οποία προσφέρουν θετικό αποτέλεσμα είναι τα εξής:
 

Υδατάνθρακες, 50%-55%

Σιτηρά – δημητριακά: Ρύζι, αλεύρι, βρώμη, κριθάρι, σίκαλη και ό,τι παράγεται από αυτά (ψωμί, ζυμαρικά, αλεύρι, δημητριακά για πρωινό κλπ.)
Όλα τα φρούτα: Μήλα, μπανάνες, εσπεριδοειδή, ροδάκινα, καρπούζια, πεπόνια κλπ.
Αμυλούχα λαχανικά: Πατάτες, καλαμπόκια
Όσπρια: Φασόλια, ρεβιθιά, φακές, μπιζέλια, φάβα, σόγια
Προϊόντα γάλακτος: Τυριά, γάλα, γιαούρτι, παγωτό κλπ
 

Πρωτεΐνες, 15% 

Κρέας: Πρόσεξε να είναι άπαχο και φρόντισε να το καταναλώνεις καλύτερα ψητό ή μαγειρευτό και όχι τηγανητό.
Όσπρια: Η καλύτερη επιλογή για το χειμώνα, με μια σειρά από σούπες. Φακές, φασολάδα, ρεβύθια
 

Λίπη, 20%-25%

Γαλακτοκομικά πλήρη
Σοκολάτα
Αλλαντικά, κρεατικά
 
 

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ 

Διαχώρισε το πιάτο σου, ανάλογα με τις διατροφικές ομάδες και φτιάξε ένα puzzle χρωμάτων που θα σου προσφέρει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, αλλά και τον τρόπο να συντηρηθείς ή να χάσεις κιλά.
 

 Το τρίπτυχο της επιτυχίας για ένα πιάτο:

✦ Οπτική ικανοποίηση: να περιλαμβάνει πλήθος χρωμάτων.
✦ Γευστική ικανοποίηση: να προσφέρει σε πλήρη ισορροπία όλες τις τροφές, ώστε να μην αλλοιώνει η μια τροφή την γεύση της δεύτερης, λόγου χάριν μια πολύ αλατισμένη τροφή θα αλλοιώσει την γεύση της αλκαλικής τροφής και θα εντείνει την γεύση της όξινης.
✦ Θρεπτική ικανοποίηση: να αποδώσει με βάση τον σχεδιασμό του, την πλήρη στήριξη του οργανισμού καλύπτοντας τις θρεπτικές και ενεργειακές ανάγκες του.

 Το μυστικό της επιτυχίας είναι ο συνδυασμός

 
Όλα τα θρεπτικά στοιχεία, πρέπει να βρίσκονται στο πιάτο μας. Ο λόγος είναι ότι τα θετικά αποτέλεσμα του κάθε ένα, παρουσιάζουν δράση μόνο όταν ενωθούν με ένα άλλο. Για παράδειγμα, οι πρωτεΐνες είναι ευρέως γνωστό ότι δεν παχαίνουν -στηρίζουν τον μυϊκό ιστό- αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό, όμως, αν δεν συνδυασθούν με υδατάνθρακες δεν θα εμφανίσουν θετικά σημάδια. Αν δεν συνδυασθούν με λίπος δεν θα έλθει γρήγορα ο κορεσμός με αποτέλεσμα η κατανάλωση περίσσειας πρωτεϊνης να μας παχύνει. Ένα ιδεώδες διατροφικό πιάτο, θα πρέπει να περιλαμβάνει αρμονικώς συνδυασμένα Ύδατανθρακες, Πρωτεΐνες, Λίπη. Ένα παράδειγμα, είναι το κυρίως γεύμα μας να έχει τα εξής:
 
➦ Μια σαλάτα, με τουλάχιστον 2 λαχανικά.
➦ Πιάτο με γαλακτοκομικό προϊόν, χαμηλό σε λιπαρά και νάτριο.
➦ 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
➦ Μέχρι 2 μέτριου μεγέθους φρούτα.
➦ Κυρίως πιάτο, κρέας κατα προτίμησην λευκό κρέας με συνδυασμό αμυλούχων τροφών, όπως ρύζι/μακαρόνια/πατάτες.
 
Σημαντική Σημείωση: Απόκλεισε απο το διαιτολόγιο σας, αναψύκτικα, σάλτσες και τυποποιημένες σαλάτες.
 
 
 
Read 781 times

Related items

Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01