Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Ποια γυμναστική είναι κατάλληλη ανάλογα με την ώρα της ημέρας

 

 

Όλες οι ώρες της ημέρας δεν είναι ίδιες. Δείτε ποιες ασκήσεις είναι καλύτερες για το πρωί, το μεσημέρι και το απόγευμα.
 

Το πρωί: τρέξιμο

Εάν τρέξετε το πρωί χωρίς να έχετε πάρει πρωινό μπορείτε να κάψετε λίπος πιο αποδοτικά. Ξυπνάτε κάθε πρωί 30 λεπτά με 1 ώρα νωρίτερα και γυμναστείτε. Η ενέργεια και η ευεξία που θα νιώθετε μετά αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας θα σας φτιάξει τη διάθεση.
 

Το μεσημέρι: ανταγωνιστικά αθλήματα

Μερικές κινήσεις που απαιτούν ακρίβεια γίνονται πιο σωστά το μεσημέρι, αφού διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι συγκεντρώνονται καλύτερα και τους είναι πιο εύκολο να είναι ενεργητικοί αυτό το διάστημα.
 

Το απόγευμα: βάρη

Η θερμοκρασία του σώματός σας είναι υψηλότερη νωρίς το απόγευμα, γι’ αυτό και οι μύες σας προθερμαίνονται ευκολότερα κι έτσι μετά μπορείτε να κάνετε πιο έντονη γυμναστική. Για τον ίδιο λόγο, τα απογεύματα έχετε περισσότερη δύναμη για να κάνετε πιο «εκρηκτικές» κινήσεις αλλά και να σηκώσετε βάρη για μυική ενδυνάμωση.
 

Το βράδυ: χάθα γιόγκα

Περιλαμβάνει χαμηλής έντασης ασκήσεις που μπορούν να εκτελεστούν από όλους, αρχάριους ή προχωρημένους, νέους ή ηλικιωμένους. Oι ασκήσεις αυτές θεωρούνται ιδιαίτερα χαλαρωτικές και γι’ αυτό το λόγο είναι ιδανικές για να «κατεβάζουν» το σύστημα το βράδυ πριν τον ύπνο.
 

Το μυστικό

Επειδή τις καθημερινές διοχετεύετε την ενέργειά σας στη δουλειά και δεν έχετε πολύ χρόνο φροντίστε τουλάχιστον τα Σαββατοκύριακα να το ρίχνετε στη γυμναστική.
 
 
 
Read 116 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01