Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Πως να αποφύγετε τις κράμπες στους μυς

 

 

Μπορείτε να πιείτε ένα ρόφημα από τζίντζερ: ανακουφίζει από τους μυϊκούς σπασμούς, λέει μια νέα μελέτη στην επιθεώρηση Medicine & Science in Sports & Exercise. Αν δεν σας αρέσει υιοθετήστε ένα από αυτά τα μυστικά:
 
★ Πιείτε πολύ
Η αφυδάτωση διαταράσσει την ισορροπία ηλεκτρολύτών, προκαλώντας κράμπες. Πείτε 600 ml νερό τρεις ώρες πριν την άσκηση και 250 ml κάθε 15 λεπτά στη διάρκεια της άσκησης.
 
★ Κάντε διατάσεις
Σταματήστε και τεντώστε ελαφρώς το σημείο που πονάει για 20 με 45 δευτερόλεπτα ή μέχρι να φύγει ο πόνος. Η κράμπα είναι μυϊκός σπασμός, γι’ αυτό η διάταση του μυ αντισταθμίζει το σφίξιμό του.
 
 
★ Βάλτε αντίσταση
Η συμπίεση του μυ που έχει κράμπα μπορεί να τον ανακουφίσει. Αυτή η κίνηση ενεργοποιεί ένα διακόπτη ασφαλείας (που ονομάζεται τενόντιο όργανο του Golgi) που χαλαρώνει το μυ όταν είναι πολύ καταπονημένος.
 
★ Κάντε μασάζ
Τρίψτε το μυ δυνατά, σαν να ζυμώνετε ζύμη. Αυτό συνδυάζει τις δύο προηγούμενες μεθόδους, τεντώνοντας και συμπιέζοντας το μυ, βοηθώντας στη χαλάρωση της κράμπας.
 
 
 
Read 250 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01