Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Ασκήσεις για να αποκτήσεις sexy γυμνασμένη πλάτη!

 
 
Είστε έτοιμες για το εξώπλατο φόρεμα; Ανησυχείτε για το πως δείχνει η αγύμναστη πλάτη σας και τα χέρια σας; Μια εύκολη και γρήγορη άσκηση στο σπίτι μπορεί να σας βοηθήσει αν φανείτε συνεπής και την επαναλαμβάνετε σε καθημερινή βάση. Λίγα λεπτά αρκούν:
 

1. Στάση κόμπρα

(στόχος: κάτω μέρος της πλάτης)
☆ Ξαπλώστε μπρούμυτα με τα χέρια σας στο πλάι.
☆ Σφίξτε τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, ανασηκώστε το στήθος σας από το πάτωμα και σηκώστε τα χέρια πάνω και πίσω προς τα ισχία, εκ περιτροπής.
☆ Σηκώστε τα πόδια περίπου 3 εκατοστά από το πάτωμα. Μετρήστε μέχρι το τρία αργά και επιστρέψτε στην αρχική θέση.
☆ Κάντε 8 έως 10 επαναλήψεις.
 

2. Σήκωμα ώμων

(στόχος: πάνω μέρος της πλάτης)
☆ Σταθείτε όρθια με τα χέρια στο πλάι και τα γόνατά σας ελαφρώς λυγισμένα.
☆ Κρατήστε ένα βαράκι σε κάθε χέρι με τις παλάμες προς τα μέσα.
☆ Κρατώντας τους κοιλιακούς σφιγμένους, σηκώνετε τους ώμους σας αργά επάνω προς τα αυτιά σας, κρατώντας τους αγκώνες τεντωμένους. Κρατήστε για 3 δεύτερα και χαλαρώστε.
☆ Κάντε 8 έως 10 επαναλήψεις.
 
 
 

3. Καθιστή με μια ζώνη

Καθίστε σε μια καρέκλα και δέστε μια ζώνη γύρω από ένα σταθερό σημείο, όπως ένα πόμολο, στο ύψος του αγκώνα, 2 έως 3 μέτρα μπροστά από σας.
☆ Κρατήστε το ένα άκρο της ζώνης σε κάθε χέρι, με τις παλάμες αντικριστά.
☆ Λυγίστε τους αγκώνες και τραβήξτε το ζώνη προς τα πλευρά σας, πιέζοντας τους ώμους πίσω και μαζί. Κρατήστε για 3 δεύτερα.
☆ Κάντε 8 έως 10 επαναλήψεις.
 
 
 
Read 909 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01